Jest potężna awaria w ING Banku Śląskim. Klienci nie mają dostępu do swoich kont maklerskich - alarmujecie dzwoniąc na Gorącą Linię 600 700 800.

Awaria usługi domu maklerskiego. Klienci ING Banku Śląskiego nie mają dostępu do swoich pieniędzy od środy, nie działa bowiem internetowy dostęp do kont maklerskich.

Bank nie zna jeszcze dokładnej przyczyny awarii. Winę zrzuca na "kluczową aplikację zewnętrznego dostawcy".

Dziś na stronie internetowej ING Banku Śląskiego pojawił się komunikat. "To była długa i pracowita noc. Posuwamy się do przodu, ale liczba zależności jest ogromna i zajmuje to dużo czasu. Wiemy już, że nie zdążymy na otwarcie sesji GPW. Walczymy o każdą minutę. Ambitny plan - okolice południa godzina 13:00" - czytamy w nim.

Bank prosi klientów o składanie reklamacji. Rzecznik prasowy ING Piotr Utrata zapewnił, że bank będzie starał rozpatrywać wszystkie reklamacje związane z awarią w przyspieszonym trybie.

Utrata przeprosił klientów za utrudnienia. "Mamy świadomość sytuacji, w jakiej postawiliśmy naszych klientów" - przyznał.

Jak czytamy w informacji na stronie internetowej, "nie jesteśmy w stanie podać terminu i godziny przywrócenia systemu". Dodano, że z powodu dużej liczby telefonów dotyczących awarii, również kontakt z infolinią Biura Maklerskiego może być utrudniony.

Sprawą ma się zająć Rzecznik Finansowy.

Gorąca Linia RMF FM jest do Waszej dyspozycji! Przez całą dobę czekamy na informacje od Was, zdjęcia i filmy.

Możecie dzwonić, wysyłać SMS-y lub MMS-y na numer 600 700 800, pisać na adres mailowy fakty@rmf.fm albo skorzystać z formularza WWW.